Uppesittarkväll

Imorn är det julafton! Kanske det mest onödiga man kan börja skriva i ett blogginlägg vid den här tidpunkten eftersom alla redan vet det men ändå! =P Håller på och gör klart de sista (Illegala, God bless the internet) julkapparna! Springer ner till tvn i vardagsrummet imellanåt och spelar bingolotto oxå eftersom morsan köpt 2 lotter till uppesittarkvällen med bingolotto xD

Idag jobbade jag och det var givetvis en hel del folk! Men fortfarande.. ingen man känner. Lite tråkigt faktiskt men men. Det är kul ändå =) Slutade klockan 6 så när jag kom hem blev det gröt, skinkmacka och julmust! Juligt värre! Dessutom gick Gentlemannafiskaren på tv med Martin Falklind så man fick lite mer fiskesug oxå!

Imorgon kommer släkten hit och även Marie =) Äta massa god julmat, se Kalle såklart ;-) öppna paketen och uppleva den svenska julen som för en gångs skull innehar SNÖ! =D På tal om snö.. Folk kan och törs verkligen inte köra bil så fort det kommit minsta lilla nysnö. En sträcka till jobbet som vanligtvis tar runt 8 minuter tog idag 15 minuter typ.. riktigt drygt! =P

Nu ska jag passa på och njuta lite mer av julen för nästa år vid den här tiden sitter jag och Mr FLuga under någon palm i Asien och softar ;-) 

Ps. Jag hatar Anna Anka =) (Y)

GOD JUL!!!!


Kommentarer
Postat av: Mr Fluga

Tummen upp för Asiens palmer. Nice värre:-D

2009-12-25 @ 01:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0