Torsdag... vänta lite.. TORSDAG!

Herre min skapare det är redan torsdag och imorgon (egentligen idag) är det inlämning av 2 arbeten och imorn är det redovisning och inlämning av den kanske största uppgiften, drömcampen. Den uppgiften är jag visserligen klar med och idag gjorde jag även klart broschyren som man ska ha till arbetet. Nu saknas "bara" en powerpoint för drömcampen innan den är helt klar men det finns inte en chans att jag hinner till imorgon så jag får helt enkelt redovisa arbetet nästa fredag istället.

Nu ska jag istället koncentrera mig på att göra klart eller åtminstone fortsätta med laborationsrapporten så jag förhoppningsvis kan få den klar iallafall.. och om jag pushar mig själv tillräckligt hårt kanske jag kan unna mig att gå på hockeyn ikväll.. Färjestad tar emot Timrå =)

Efter att ha knarkat koffeindrycker i form av Hustler energidryck de 2 senaste dagarna som nu tagit slut i kylen känner kroppen av "bristen" av koffeinet känns det som.. huvet är tungt och trögt. Vad ska man göra åt det? Åka och köpa fler energidryck? Nää.. Får bli en kopp kaffe istället! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0