Skridskotime!

Tjalalala! Sitter vid datorn och tar igen mig efter en dag med skidskoåkning/hockeybockey i Lindesberg med Floga & Petter. Riktigt roligt men gud vad dålig man är på skridskor. Fast med tanke på att man i princip aldrig åker skridskor så får omdömet vara godkänt ändå ;-)

Igår blev det en oväntad men något välbehövlig klippning hos frisören. Fick ta över morsans klipptid eftersom hennes hår egentligen inte var i behov av att klippas. Blev ganska bra och skönt att bli av med lite hår =)

Var även inne på en akvariefiskaffär i Örebro igår. Kom dit ganska sent.. var bara en kvart kvar till stängning så jag fiskade upp de fiskar jag skulle ha och slog in dem i tidningspapper för att hålla värmen bättre. Gick sedan ner och skulle betala fiskarna men mitt kort ville inte fungera.
Fick springa upp till närmsta automat som inte heller tog mitt kort. Märkligt tyckte jag så jag gick till en Swedbank automat istället eftersom jag har Swedbank som bank. Där fick jag heller inte ut några pengar och mitt konto visade sig vara överbelastat! Skit tänkte jag och efter att ha fått pengar från mor för att gå och betala fiskarna så var klockan nästan 18:30.. De hade bommat butiken och hade jag varit butiksägare hade jag varit ganska sur på kunden i fråga så jag gör nog bäst i att inte besöka den djuraffären igen! xD

Nu blir det till att städa eller någonting sånt. Ska ju vara fint och fejsat till jul!

Dagens visdomsord; Du måste våga fatta egna beslut för att bli framgångrik här i livet. Release the leash!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0