Prov prov prov..

00:00... Imorn (idag typ) är det dags för att tenta av vattenvård och 1 dygn till med plugg hade verkligen inte skadat.. Hade känts bättre om jag kunnat ha en dag till på mig att läsa på. Och den här gången får jag faktiskt inte enbart skylla mig själv för på senaste tiden har vi faktiskt haft ganska mycket inlämningar och andra läxor.

Nu blir det plugg en halvtimme till eller något och sen upp vid 6 för att äta en stadig frukost och göra lite "sista-minuten-plugg".

Imorn kväll bär det av hem till Örebro igen för julbord på Karslunds herrgård med jobbet =) Ska bli mumsigt värre ;-) Ska inte äta någon mat på dagen imorn så jag är extra hungrig när jag kommer till julmaten ;-)

Sov gott allesammans! =)





Kommentarer
Postat av: Flugmeister

Nån mer än jag som tycker de e jättejobbigt att läsa med så mörk bakgrund. Byt tillbaka! 29 nykläckta ancistrussar idag förresten fot. Får se om de blir 100 till innan veckan är slut.

2009-12-09 @ 15:02:51
Postat av: Flugmeister

Nån mer än ja som tycker de e jobbigt att läsa med så mörk bakgrund? Byt tillbaka!

29 nykläckta ancistrus idag förresten fot. Får se om de blir 100 till innan veckan är slut:-)

2009-12-09 @ 15:05:17
Postat av: fluga

varför syns inte mina kommentarer?

2009-12-09 @ 15:06:01
Postat av: Foten

Haha din tattare! Du har ju skrivit 3 kommentarer nu xD

Bra gjort med ancistrus.. var det mina som blivit könsmogna så fort? ;-) I Luuv det nya temat! =)

2009-12-09 @ 17:50:32
Postat av: Fluga

Kommentarerna syntes ju inte först ju. Nä de va inte dina Inte än. Hehe. Men såg dom idag så dom är inte döa iaf. Har nog hundra nya ägg idag ungefär. Lekte igår kväll och i morse. Undra om dom höll på hela natten. Tur de inte e i ytan å plaskar iaf. Akvariet står en meter från sängen å illa nog med pumpen som låter. Blev de nå av din rom då?

2009-12-10 @ 21:27:07
Postat av: Foten

Haha! Illa illa =P Neej de gick inte så bra för dem.. men var första läggningen för eldbukarna så det var väl ganska väntat.. får hoppas på bättre resultat nästa gång ;-)

2009-12-11 @ 14:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0