Proppmätt deluxe!

"Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram..." Jaa just nu känns det faktiskt som om man rullar fram. Jäklar vad mätt man blev som vanligt vid julbordet.. Riktigt fin mat! Provade b.la. rökt hjälmarål och marinerad böckling och grejer =P Nu är jag så trött och mätt att sängen är det enda vettiga valet för sysselsättning. Imorn bär det av till Karlstad igen och om man orkar blir det väl till att gå på fartygsbefäl på eftermiddagen... *Boring!*

Måste ju passa på och säga det också att jag och den andre extrajobbaren på Grizzly, Micke, blev upphämtade hemma i Kumla och sedan bar det av till jobbet för att hjälpa till och stänga butiken så de andra som faktiskt arbetade kunde byta om då vi vanligtvid stänger butiken 7 och julbordet var bokat klockan 7! Haha! Det var skoj för både jag och Micke fick hugga in och hjälpa kunder vid akvarieväggen med att håva fisk och stå i tjänst i full utemundering den sista kvarten. Skjorta under en svart rock och halsduk!

Var en konstig känsla för mig och Micke men det lär ju ha varit ännu konstigare för kunderna xD Tänk er själva att gå och handla i en butik och den du får hjälp av alternativt den som sitter i kassan har typ samma lediga klädsel som du själv. Haha! Kul var det iallafall! =P

Tack till Iams/Eukanuba som stod för julbordet ;-)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hm.. på vilket sätt stod Iams/Eukanuba för det? :O

2009-12-11 @ 15:40:56
Postat av: Foten

Vår butik hade värvat bäst med kunder till Iams/Eukanuba så därför belönade de oss med det =P

2009-12-11 @ 23:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0