När julfirandet lagt sig..

Kan man kanske skriva lite i bloggen! Julafton var kanon! Först var jag hemma i Kumla med släkt och Marie =) Julklappsöppning och en massa god julmat! Fick en massa bra grejer =)

Sen bar det av hem till Marie på kvällen för mera julklappsöppning och fika! Juldagen firade vi min far som fyllde 60 bast! Gubbevarning på karln snart! Åt mycket god mat och invigde farsans present, fia med hutt!

Idag var det jobb som gällde och poliskontroll på vägen till jobbet. Tur att jag för en gångs skull åkt i hyfsat god tid till jobbet! =)


Det var en snabb resumé av juldagarna!

*Herregud! Ibland kan man tro att körkort införskaffas via postorder!

*JVM i hockey började idag! Sverige-Tjeckien 10-1!

*Frölunda-Färjestad på ULLEVI på måndag med Marie! =D


Nu ska jag & Marie se på någon film =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0