Love the lov!

Det var den helgen. Slut slut slut. Äsch vad gör det, jag har lov och varje dag är som en helgdag.. typ! =p
Idag var det jobb på Grizzly. Jag har funderat lite grann över kunderna som besöker affären. Jag menar. Visst man känner igen en del återkommande kunder det gör man och de känner igen en i retur så att säga. MEN.. Något jag tänkt på är att det är extremt sällan som folk man faktiskt känner kommer in på jobbet!
Bara på en tur ner till Ica Maxi träffar man ju jämt folk man känner även om man bara är där en 10 minutare på sin höjd. Men jobbar man på Grizzly träffar man kanske en som man känner var 30:e jobbtimma eller nått. Illa med tanke på att de flesta man känner är djurvänner xD

Imorn bär det nog av in till stan för att införskaffa de sista julklapparna! Och när jag själv satt och bläddrade igenom Teknikmagazinets katalog där man alltid brukar kunna hitta en "sista-minuten" julklapp så hittade jag snarare en till mig själv än en till någon annan!

Att jag inte tänkt på det tidigare! En blåtand "headset"! En sån där snobbig kontorsnisse pryl som sitter i örat så man slipper ta fram telefonen för att svara i telefonen. Det skulle jag verkligen behöva med tanke på hur mycket jag pratar i telefon medans jag kör bil =P Aja får ta och köpa en om jag får julklappspengar!

Jävel vilket långt inlägg! Hoppas det var någon som orkade läsa ordbajseriet! Nu ska jag slå in lite julklappar tror jag =)


 
Bluetooth headset... något jag skulle behöva när jag kör bil!


Kommentarer
Postat av: Mr Fluga

Efter du e för en gångs skull. Skaffade sånt för ett par tre år sen ju. ;-)

2009-12-25 @ 02:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0