Julklappshandel!

Idag blev de till att handla julklappar då jag knappt haft tid för det tidigare.. Var på Marieberg med Petter o Fluga! Var skôj att träffa grabbarna delfin igen! ;-) Hittade lite julklappar till slut och nu saknas bara något till mormor och morfar..

Imorn blir det jobb på Grizzly igen! Jobb mitt i julruschen! Återstår att se om folk har börjat prioritera sina husdjurs julklappar ännu. Brukar ju tyvärr vara så att våra fyrbenta (eller vingbärande) små vänner är de som åtanken läggs sist på vad det gäller julklappar. Sen blir det av att åka in till Marie på kvällen. Blev även sugen på att köpa Discus idag när jag var på Exotic Zoo! De säljer ut all fisk för 50% rabatt så lite småsugen blev man allt.. men dyra fiskar är det. De kostar vanligtvis 350kr st för den arten jag vill ha =)

Nu blir det läggsdags för att kolla klart på Jurrasic Park - The lost world xD




Får din hund någon julklapp iår? Alla förtjänar de ett tuggben eller 2 ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

På mitt jobb köper folk jättemycket julklappar till djuren. Lite extra god kattmat eller en mus till katten å sånt :P

Men det är såklart dom ska ha juh! :D

2009-12-19 @ 10:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0