Julbord!

Så var man då hemma i Kumla igen.. känns som jag åker jojjo fram och tillbaka mellan Killstad och Kumla! =P Ska iväg på julbord nu! Ska bli riktigt mumsigt =P Tror de var på Karlslunds herrgård.. ska dit med jobbet.

Idag skrev jag provet/tentan förvattenvården. Hade pluggat till över 2 inatt och satte klockan på 6. Jag vill minnas att jag vaknade av väckarklockan och tryckte på snooze klockan 6.. men av någon anledning ringde klockan aldrig mer =S Så jag vaknade av en slump och kollade på väckarklockan på nattduksbordet som visade.. 07:25! Och tentaskrivningen började klockan 08:20! Så var den morgonen med stabil frukost och lite sista stunden pluggande adjöss.

Tror det gick ganska bra ändå på provet. G lär jag hade fått men jag vill ju ha maxbetyg som är VG och det lär jag nog ligga på gnällen med... :S Men det märks.. man ska inte skjuta sig i skrevet förren man får tillbaka provet rättat!

Ha en trevlig lill-lördag!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Kanske dags att önska sig en ny väckarklocka i julklapp? :P

2009-12-09 @ 20:48:06
Postat av: Foten

Vet inte om det är värt det.. på gotland körde jag med 2 väckarklockor och ändå vaknade jag inte vissa dagar ;P

2009-12-09 @ 23:18:16
Postat av: Sofia

haha! Då måste du ha varit astrött om du inte hör 2 väckarklockor tjata på dej :P

2009-12-10 @ 20:54:43
Postat av: Flugan

Han skulle nog ha en sån som jag har. Eller vad säger du Sofia?

2009-12-10 @ 21:15:17
Postat av: Sofia

Haha! Monsterklockan? Japp! Garanterar hjärtattack som väckningsmetod ;)

2009-12-11 @ 15:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0