Hemma i Kumla!

Nu är det jullov! Hurra hurra hurra! Ett välförtjänt sådant. Inatt satt jag uppe till 05:30 med min vattenanalys rapport för att få den färdig och fick VG på den (VG är max på KY-utbildning) och VG på provet också så jag kunde inkassera mitt andra VG totalt sett =) 2 kurser är över nu och både Sportfisketurism och Vattenvård slutade med maxbetyg! Toppen =D

Imorgon blir det till att åka in till Marieberg och leta julklappar.. har knappt hittat några alls ännu så det börjar bli dags ;-) Förhoppningsvis följer brother from another mother Petter med in oxå =)

Snuskigt kallt men riktigt otroligt vackert på dagen när solen väl är framme och snön gnistrar utanför fönstren. -10 visade termometern i Killstad imorse och ännu kallare hade det varit under natten :S Låg till och med is i kanten på sjön Gapern som vi bor vid.

Tog lite bilder igår också på mina akvariefiskar! Papegojcikliden på bilden nedan var mest intresserad av att bli plåtad ;-)

 

Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Marie

haha, snyggt kort ;) Vilken fotograf ;D

2009-12-18 @ 16:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0