Hell yeah!

Nyss kommit hem från skolan. Idag redovisade jag till slut drömcampen "Camp Thaimazing" och det gick väl.. sådär. Fick reda på att jag fick VG i Sportfisketurism (KY-utbildning-VG är max) så det var bra!

Snön faller lätt över Killstad och nog allt har vi snart 1 decimeter snö... minst! 

Hockeyn har tagit juluppehåll och endast Tre Kronor ska lira matcher.. trist. Och som pricken över i:et läser man på Aftonbladet om ombyggnaden av Ullevi för matchen mellan Frölunda-Färjestad. Rekordmatchen som jag ville gå på. Fy fan vad sugen jag är på att gå men biljetterna är slut och jag och flickvänen Marie har vår 4-års dag samma datum, den 28 december! Måste måste måste dock se matchen på något annat sätt! Kan ju inte missa den!

På torsdag bär det iallafall av hem till Kumla igen! Jullov fram till 11 januari och det är ju inte fel precis =P


 

Kolla in arenan! Ullevi har blivit hockeyrink och nytt rekord kommer slås med råge! Över 31 000 åskådare...



Fy satan vad coolt alltså.. Skulle ha hämtat ut de biljetter jag bokade redan från första början =( =( =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0