Filmtajm!

Nu blir det till att se någon film =) Vet inte riktigt vad jag ska se så för att hitta inspiration tittade jag in på SF. Jag kan ju säga som så att en film jag uppmärksammade redan i Augusti har fått en trailer nu! =D Valentines day heter filmen och kommer logiskt nog den 12:e februari! Det var länge sedan man såg en film som har så otroligt många grymma skådespelare i en och samma film!

Läs bara vilka som bland annat är med;


Taylor Lautner ... Känd från Twilight, New Moon m.fl.  

Bradley Cooper ... Känd från Baksmällan, Yes Man, Wedding crashers m.fl.

Anne Hathaway ... Känd från Rachel getting married, Bride wars, Brokeback Mountain, The Devil wears prada m.fl.

Taylor Swift ... Känd från CSI, Hannah Montana, Beyonce

Jessica Biel ... Känd från Blade, Planet 51, I now pronounce you Chuck and Larry, Next m.fl

Jessica Alba ... Känd från Dark Angel, Sin City, Fantastic Four, Into the Blue, The love guru m.fl

Jamie Foxx ... Känd från Ali, Ray, Dreamgirls, Miami Vice, Collateral m.fl.

Ashton Kutcher ... Känd från Dude where is my car, What happens in Vegas, The guardian, That '70s show m.fl.  

Julia Roberts ... Känd från Pretty Woman, Notting Hill, Oceans 11&12, Erin Brockovich m.fl.

Jennifer Garner ... Känd från Pearl Harbour, Daredevil, Dude where is my car, Elektra m.fl. 
 


Den här listan kan göras hur lång som helst! Lägg till namn som Patrick Dempsey (Grey's anatomy), Topher Grace (Spiderman), Joe Jonas (Camp Rock) och många många fler! Kan man lyckas göra en kass rulle av dessa skådespelare så blir jag imponerad. Längtar!


Trailer finns på SF hemsida =)  http://www.sf.se/filmer/film/18050300/Valentines-day





Kommentarer
Postat av: Mr Fluga

Klart DU gillar den när Alba e med. Hahaha ;-)

2009-12-25 @ 01:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0