Bragdguld

Hemma från hockeyn och nu är man på topp igen! Färjestad krossade Djurgården med 4-2! Riktigt skönt även om det inte såg så ljust ut hela matchen.

Nu blir det till att återgå till pluggandet igen och ska pimpla i mig lite mer energidryck! Uppe i 6 burkar ikväll och kvällen är ung! ;-)

Hatten av för Helena Johsson som vann bragdguldet!... Även om jag personligen anser att både Zlatan (NEJ jag tycker egentligen inte om karln) och Peter "Foppa" Forsberg. Det är iallafall enligt mig värt att dela ut bragdguldet bara till hans ork att ta sig tillbaka med alla skador som hindrar Foppa från att prestera på topp. Nu dominerar han Elitserien och gör mål och poäng i varje match. Karln är inte riktigt frisk.. Man får passa på att njuta medans han fortfarande spelar ishockey. Svensk hockey kommer inte skåda en större spelare på väldigt, väldigt många år.. 

Kanske dags att själv förtjäna ett bragdguld genom att hinna klart med alla läxor den här veckan nu =P



Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygg ny bloggdesign!

2009-12-02 @ 20:23:51
Postat av: Foten

Tack så müche! Tyckte den passade mig lite bättre =)

2009-12-02 @ 21:03:56
Postat av: Sofia

Jo, men faktiskt. Tror att det är den första bloggen jag sett som ser ut såhär. Den förra hade man ju sett sådär...1325 andra ha :P

Lycka till med läxorna också!

2009-12-02 @ 21:05:05
Postat av: Foten

Haha jaa den var lite tråkig.. Jävlar vad trött på läxor man kommer vara när den här veckan är slut.. så bra planerat att ha 6 läxor som ska in samma vecka.. lyckat!

2009-12-03 @ 00:33:39
Postat av: Sofia

Haha! Stackare.

Synd att du inte går på Kvinnersta igen då för då skulle man ju kunna ha det som rester tills veckan innan studenten ;).

2009-12-03 @ 18:52:33
Postat av: Foten

Haha! Det var tider det.. =P

2009-12-03 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0