Bloggen får ansiktslyft!

Som rubriken antyder så har bloggen äntligen fått sig ett välförtjänt ansiktslyft! =) Kände att jag behövde en paus från pluggandet och tog mig därför lite tid till att snygga till layouten lite grann.
Såhär 10 energidryck och någon kanna kaffe sedan igår kväll har jag faktiskt gjort framsteg i pluggandet! Drömcampen är helt klar nu men fortfarande har jag en bit kvar på laborationrapporten och har heller inte börjar med "Dieter Zander" uppgiften än heller. Även inatt och imorgon kommer ägnas åt pluggande hela tiden för att hinna klart med läxorna..

Undrar just om vi har uppnått kallaste temperaturen för vintern 2009 nu? Här i Killstad är det -10,5 grader ute nu och grannen ville ha hjälp med att sätta upp en sån här plexiglas grej över en dörr så det höll vi på med ute i kylan utan långkallingar i en och en halv timme ikväll! Kallt men bra blev det ändå =)

Nej sluta stör mig nu.. nu ska jag skriva vidare i min rapport!


PS. Man är inte stabil efter ett halvt flak energidryck! xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0