Äntligen fredag!

Fredag.. idag är det fredag! :D Har gått min sista "skol-fredag" för året eftersom jag är ledig nästa fredag.. jullov från den 17:e! Ska bli skönt att kunna lägga plugget på hyllan ett par-3 veckor.

Idag hade vi debatt på engelskan och med förberedelserna på topp (NOT!) gick det ganska kasst! Men nu är det gjort iallafall och det är huvudsaken. Blir nog till att ta en power nap snart för att orka fredagskvällen =P Jocke åkte hem idag till Gotland så det är bara jag och Kenny kvar i Killstad. Vi ska ta och dricka öl och basta i en bastu som finns på vår tomt.. blir nog till att ta ett dopp i sjön eller 2 också. Garanterat första doppet isåfall för min del i December på SVENSK mark!

Läste att Klaras skulle stänga i Örebro.. tråkigt värre =/ Får väl kanske ta o gå dit nästa lördag som blir den sista möjligheten att besöka Sveriges första nattklubb. Men antagligen byter de väl bara ägare och namn till början av nästa år men ändå! =P Någon mer som tänkt gå??

Köpte även en ny chipssort idag! Vilken great combo! Sourcream & Dill!! Mina 2 favvosmaker fast i samma chipspåse! Blir spännande men de höga förväntningarna på smaken kommer väl göra så att de känns som ett bottennapp?! =P

Ha en underbar fredag med mycket fredagsmys!

 



Bastudags! =D


Kommentarer
Postat av: Marie

Sourcream och dill har funnits ett tag :) Men den smakar inget spec.. så du kanske blir besviken ;P

2009-12-11 @ 17:18:03
Postat av: Foten

Det stod "NEW" på påsen och jag har då aldrig sett den förut.. det var väldigt flådigt att äta men ganska goda :L

2009-12-11 @ 23:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0